Dostawa i płatność
1. Jak szybko realizowane jest zamówienie złożone w sklepie?
Każde zamówienie złożone od poniedziałku do piątku do godziny 10 rano wysyłane jest w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia (w przypadku płatności elektronicznej i za pobraniem) lub od zaksięgowania płatności na koncie (w przypadku zwykłego przelewu). Czas dostawy waha się zwykle od 1 do 3 dni roboczych. Zamówienia składane w weekend nadane zostaną w poniedziałek lub pierwszy po weekendzie dzień roboczy, jeżeli w poniedziałek wypada święto.
2. Gdzie dostarczacie złożone zamówienia?
Dostarczamy zamówienia pod wskazany w zamówieniu adres dostawy. Może to być mieszkanie prywatne lub firma na terenie Polski. Realizujemy również zamówienia do innych krajów Unii Europejskiej.
3. Jakie są możliwe formy płatności?
Do wyboru macie:
Przelew on-line – paczka nadawana jest w ciągu 24 h
Za pobraniem – paczka nadawana jest w ciągu 24 h
Przelew tradycyjny – paczka nadawana jest w ciągu 24 h od zaksięgowania wpłaty na koncie
W przypadku wysyłki zagranicznej opcja płatności za pobraniem nie jest dostępna.
4. Jakie są możliwe formy dostawy?
Oferujemy następujące formy dostawy w Polsce:
Kurier po przedpłacie
Kurier za pobraniem
Paczkomat InPost
W przypadku wysyłki zagranicznej, wysyłki dostarczane są przez kuriera DPD.
5. Jaki jest koszt przesyłki w Polsce?
Kurier po przedpłacie 15 zł
Kurier za pobraniem – 19 zł
Paczkomat InPost – 9,90 zł
Dostawa zamówień od 300 zł realizowana jest GRATIS.
Informacje o przesyłce
6. Jak mogę śledzić moje zamówienie.
Jeśli życzysz sobie śledzić przesyłkę, napisz do nas – prześlemy link do śledzenia przesyłki na maila.
7. Ponieważ wysyłam zestaw jako prezent bezpośrednio do obdarowanej osoby, nie chcę by zobaczyła paragon lub inną informację o kosztach. Czy dołączacie do wysyłki paragon?
Nie. Nigdy nie dołączamy paragonu do zamówienia. Przesyłamy fakturę elektroniczną drogą mailową na adres mailowy osoby składającej zamówienie.
8. Czy osoba do której skieruję paczkę zostanie o tym fakcie poinformowana np. przez maila?
Nie. Nie wysyłamy informacji do osoby obdarowanej – będzie ona niespodzianką. Jeśli chcesz, możesz osobiście poinformować ją o planowanej przesyłce.
Reklamacje i zwroty
9. Jaka jest wasza polityka zwrotów?
Dokładamy wszelkich starań żeby nasze zestawy były doskonałej jakości. Jeśli jednak z jakiejś przyczyny chcesz zwrócić zakupiony zestaw, możesz to zrobić w terminie 30 dni. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce zwroty i reklamacje.
10. Jak należy złożyć reklamację.
Aby złożyć reklamację prosimy opisać problem drogą mailową i załączyć zdjęcia dokumentujące.
Polityka prywatności
11. Dlaczego muszę podać swój adres mailowy przy składaniu zamówienia?
Adres mailowy służy nam do przesyłania wszystkich informacji o Twoim zamówieniu. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, nie wykorzystujemy go do celów marketingowych
12. Co się stanie po wprowadzeniu adresu mailowego przez stronę zapisz się na newsletter?
Po dodaniu swojego adresu mailowego do naszej listy subskrybentów, staniesz się odbiorcą naszego comiesięcznego newslettera. Poinformujemy Cię również od czasu do czasu (nie częściej niż raz na tydzień) o naszych nowościach i promocjach. Nie martw się, nie chcemy spamować, dlatego upewnimy się, że mamy coś ważnego do powiedzenia nim wyślemy do Ciebie maila.
Personalizacja zestawów
13. Na jak długo wcześniej należy złożyć personalizowane zamówienie?
Wszystko zależy od ilości, specyfiki zamówienia oraz ilości naszych aktualnych realizacji. Skontaktuj się z nami i określ szczegóły, a my oszacujemy czas realizacji zamówienia.
14. Czy możecie załączyć moje życzenia?
Tak. Podczas składania zamówienie należy wpisać treść życzeń w specjalne pole. Twoje życzenia znajdą się na karcie dołączonej do prezentu. Więcej na stronie Twoja Dedykacja.
15. Czy można coś zmienić w składzie zestawu?
Nie ma problemu! Napisz do nas maila na zamówienia@sobox.pl i opisz swoje oczekiwania, a my postaramy się je spełnić!
16. Czy mogę złożyć zamówienie zbiorcze na wiele zestawów?
Tak, jak najbardziej. Aby to zrobić najlepiej skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie i przedstaw swoje oczekiwania. Kontakt do nas.
17. Czy możecie umieścić moje logo na zamawianych przeze mnie zestawach?
Tak, możemy stworzyć specjalne spersonalizowane zestawy z logo Twojej firmy lub z okazji specjalnego wydarzenia. Napisz do nas lub zadzwoń i przedstaw swoje oczekiwania. Kontakt do nas.